12 Nisan 2014 Cumartesi

James Bowen | Bob the Street Cat (Sokak Kedisi Bob)

Yazıma başlamadan önce bloğunda beni ağırladığı için kitapveguzellik’e çok teşekkür ediyorum. Yazımı beğenmeniz dileğiiyle J 
Kedicikleri hatta tüm hayvanları seven biri olarak bu kitabı okumak bana çok iyi geldi, son günlerde çoğu sosyal medyada hayvanlara işkence edenlerin sayısında ki artış tüm hayvan severleri üzdüğü gibi beni de oldukça etkiledi. Tabii bu tarz psikolojisi bozuk kişilere ne yapılacağı ayrı bir konu yada ne yapılmadığı ….! 
*Can dostlarımızla ilgili daha önce yazdığım şu yazıma göz gezdirebilirsiniz… 
James Bowen | Bob the Street Cat (Sokak Kedisi Bob) 

Gerçek bir hikâye olduğunu bilmeyen yoktur ama söylemeden geçmeyelim, kişiler, kedicik hepsi etli butlu canlı kanlı yani J İlk kitapta James’in Bob’u buluşunu ve alt üst olmuş hayatını nasıl değiştirdiğini okuyorsunuz…
Sokak Kedisi Bob

Bir sarman kedi nasıl olur da bir insanın hayatını baştan aşağı değiştirebilir çok keyifle okuyacağınıza inanıyorum… Kitabı okurken eğer yanınızda pisicikleriniz de varsa inanılmaz muhteşem bir ambiyans olacağı kanaatindeyim…
Bob ve ben
James ile Bob sokaklarda müzik yapmaya başlarlar ve ayrılmaz bir ikili olurlar. Kısa sürede Bob’un bir hayran kitlesi oluşur ve birinin Bob’un patisiyle “çak” yaptığı videosunu Youtube’a koymasıyla da tüm hayatları değişir.
bob high five
Google'dan alıntıdır.
Kitapda sevdiğim şeylerden birisi de James’in tavırları,  yani uyuşturucu bağımlısı biri ama yinede yılmamış, kendine bunun bir yerde sonlanması gerektiği bilen ve bunun için savaşan biri.
Bob and james
Google'dan alıntıdır.
*James’in bir de bloğu var, blogda kitabın çeşitli  ülkelerde ki okuyucuları tarafından gönderilmiş fotoğrafları da yer alıyor çok eğlenceli bakmak için tık tık. 
Bu arada Bob ve James’i izlemek için tık tık 
Kitabın devam serisini önümüzdeki günlerde bloğumda okuyabilirsiniz ^.^

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie