11 Nisan 2014 Cuma

Sinema Keyfimiz #23-24

Geçen hafta kediminhobidefteri’nde okuyup beğendiğim Nuh ya da 300. Bir İmpatarorluğunYükselişi filmine gitmek istemiştim ama Ozan’ı kırmayıp Recep İvedik 4’e gitmeye karar verdik.

bu haftanın filmleri


Recep İvedik 4

Recep İvedik kimine göre bu tarz filmlerin hiçbir sanatsal değeri yok ama insanımız sanatsal içerikli filmlerden ziyade Recep’e mi gidiyor evet !! Tartışmasız bir şekilde bizim içimizden çıkmış bir karakter, yolda, sokakta, hatta kendi evimizde bile Recepvari insanlar var görüyoruz J
recep ivedik 4

Küfürse evet küfürlü, ama insanların gülmeye o kadar ihtiyacı var ki, biraz olsun elektrik, doğal gaz, su faturasını unutmak istiyorlar o yüzden tercih ediyor beklide …
meydan sinema

Bizde gittik güldük J ilk filmleri kadar komik değildi sanki ama yinede yüzümüzde tebessümle çıktık sinemadan …
meydan sinema
Sinema başlayana kadar ben oranın buranın fotoğraflarını çekiyordum, Ozan’da hey Yarabbim yaa  diye serzenişteydi ısrarlarıma dayanamadı beraber de baya bir foto çektik J



Güneşin Karanlığında |The Lincoln Lawyer
Bu filmi izleyeli çok oldu ama bu tarzı sevenler varsa kaçırmasınlar diye yazmak istedim.
Dramgerilim ve suç türlerine ev sahipliği yapıyor. Matthew McConaughey’in baş rolünde oynadığı bu filmi izlemenizi öneririm. IMDB puanlamasına önem verenler için söyleyelim filmin puanı 7.4
Güneşin KaranlığındaThe Lincoln Lawyer
Mick Haller karizmatik ve yakışıklı bir ceza avukatıdır. Los Angeles’ta Lincoln marka arabasını ofisi olarak kullanmasıyla ünlüdür. Kariyeri boyunca genellikle önemsiz suçlar işlemiş suçluları savunmuştur. Ancak birden bire önüne hayatının fırsatı çıkar; Beverly Hills’in yakışıklı bir zengini cinayetle suçlanmaktadır ve kendisini savunması için Mick’i tutmak istemektedir. Bu kadar basit ve kendisine kolayca para kazandıracak gibi gözüken bu dava bir anda bir ölüm kalım savaşına dönüşür.Film, Michael Connelly’nin ülkemizde Altın Kitaplar’dan “Güneşin Karanlığında” adıyla yayınlanan çoksatar kitabından uyarlanmıştır (Alıntıdır)
Güneşin KaranlığındaThe Lincoln Lawyer cast

Youtube açıldı mı açılmayacak mı çok sinir bozucu ne yazık ki fragman ekleyemiyorum o yüzden merak edenler için buradan fragmanını izleyebilirsiniz...
Güneşin KaranlığındaThe Lincoln Lawyer

Benim yorumum ise şudur; kaba tabirle işin ….u olmuş derler ya işte bu söz Mick Haller için söylenmiş. Kendisi avukat olmasına rağmen başvurduğu yollar illegal, artık çakallarla dans ediyor görevi suçluları içeri atmakken milyon dolarlar karşılığı onları dışarı çıkarıyor !! Müthiş bir kurgu ve oyunculuk var filmde İzlerken keyif alacağınızı düşünüyorum şimdiden iyi seyirler dilerim J

Bu haftanın filmleri de bunlardı...

Siz neler izliyorsunuz bu aralar önerilerinizi ve yukarıdaki filmlerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum J

13 yorum :

  1. kız Allah iyiliğinizi versin Recep İvedik'e mi gittiniz?:))))
    neyse ben ikinci filmin konusunu çok beğendim böyle entrikalı, komplolu, heyecanlı filmleri severim,
    bu arada youtube bende sürekli açık anlamıyorum nasıl oluyor? ki ayar mayar hiç anlamam= hatta kontrol ettim
    az önce Misty yazdım çıktı dinliyorum şu an:)
    sevgilerimle
    Bücürük'le öpüyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiii evet Recep'e gittik Ozan çok istedi komikmiş komikmiş dedi :)) İkinci filmi izleyince de beğeneceğinizi düşünüyorum zaten :)) youtube şimdi gene kapatılmış ama bazı IP ler açıyor bazıları açmıyor nedense :// bende program kullanıyorum çok sinir bozucu :( Bizde sizi öpüyoruuuuuuz XOXO

      Sil
  2. benimde hala izleme fırsatım olmadı ama lincoln lawyer filmini izlemeliyim en kısa zamanda <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın hafta sonu müsaitseniz muhakkak izleyin :))

      Sil
  3. Bende ara sıra işte bu film şöyle böyle diyorum ama insan bir amaç için izliyor, ne bilim gülmek, eğlenmek için bunları sağlıyorsa gidip izlensin. :)) Nuh filmi de iyi olmuş gördüğüm kadarıyla... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuh'u çok beğenmişler merak ettik ciddi ciddi Ozan sanırım indirecek ^.^

      Sil
  4. Recep İvedik olmasa belki bu kadar yerli film çekilmeyecekti, önemli yanları da var yani. Kadıköy nautilus mu orası ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Meydan Ümraniye :)) haklısın kesinlikle katılıyorum rekabet ortamı yarattı :)

      Sil
  5. Oooo Güneşin Krallığı bana göreymiş.
    Hemen listeye eklendi.

    Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) izlemedin mi şimdiye kaaaadaaaar ^.^

      Sil
    2. Yoook izlememiştim
      Bu hafta mutlaka izleyeceğim ama ;)

      Sil
  6. Kozmetik ürünlerle pek bi alakam olmasa da bu film önerileri tam benlik ya :))
    Recep İvedik tam erkeklerin gidelim diye tutturacağı film :))
    Ama şimdi o filmi izlemezsem çatlarım :)
    Teşekkür ederim canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaahaa aynen ozan tutturdu recep de recep diye :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie