30 Nisan 2014 Çarşamba

Kısa Bir Ara

Merhabalar,
30.04.2014 ve 08.05.2014 tarihleri arasında seyahatte olacağım. Bu tarihler arası yazı girebileceğimi sanmıyorum.



Ancak siz yokluğumda arşivi karıştırıp, yorum bırakabilirsiniz gelince hepinizle tek tek ilgileneceğim söz :*

Not: Daha önce sözleştiğimiz misafir yazarım yayını göndermediğinden yarın farklı bir arkadaşımın yazısı otomatik zamanlama ile yayınlayacağım. Yorumları ancak geldiğimde onaylayabilirim bu yüzden şimdiden özür dilerim ama arkadaşımızı yorumsuz bırakmayın.

8 yorum :

  1. Şimdiden hayırlı yolculuklar :))
    Yokluğunda arşivi bol bol karıştırırım artık :))
    Kendini özletmeden gel :)
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar canım :)))
    Bol bol karıştırıp yorum bırakırız tabii ki :)) Benim yerime de gez lütfen :)

    YanıtlaSil
  3. Yolculuk nereye :)
    İyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  4. Hazel güle güle git ve bir an önce aramıza dön keyifli tatiller diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. iyi yolculuklar hazelcim, güle güle git, güle güle gel:)))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Canımm iyi yolculuklar, mutlu tatiller :*

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie