19 Nisan 2014 Cumartesi

Görsel Düzenleme Program Önerisi

Merhaba hafta sonu pıtırcıkları,
Yazılarımı genellikle haftalık olarak planlıyorum, taslak klasörümde aklıma gelen bir fikir yada bir konuyla ilgili kısa kısa notlarımı alıp, bilgisayar başına geçince araştırmalarımı yapıp başlıyorum yazmaya ve görsel araştırmaya (yada kendim çekmeye çalışıyorum).

Bloggerlar olarak biliyoruz ki bir içerikte görsel oldukça önemli, ancak sürekli özgün görsel koyamıyoruz, çoğunu internetten alıyoruz. Ancak aşağıdaki programla kendi görselimizi kendimiz azda olsa yapabiliriz.

blog yazmak

Kediciteyze Müjde ablanın ikinci günlük yaşam bloğunda yeni bir arkadaşımızın bloğuyla tanıştım ama çoğunuz zaten biliyorsunuz hepinizin yorumlarını gördüm J Bende hemencik üye oldum. Sevgili Şeyma’nın Umut Hikayem isimli bloğunda Bitstrips isimli programla tanıştım.

Daha öncede Miskin Kekte fotoğrafların üzerine saydam yazı ve şekil ekleme programı olan photoscape’i öğrendim.

Bu yazıda sizlerden de program yada eklenti önermenizi isteyeceğim. Kullandığınız programları ve neyi ne için kullandığınızı kısa kısa yazabilirseniz herkes bir şeyler öğrenecektir diye düşünüyorum.

bitstrips programı

Bloggerda bize özellikle görsel şekillendirme de yardımcı olacak, varsa ücretsiz yada online olarak kullanılan programlar bulabilirsek süper olur diye düşündüm.

*Örneğin uzun süredir ben fotor'u kullanıyorum.
Haydi bakalım önerilerinizi bekliyorum J
*Geçtiğimiz hafta içerisinde yine bir çok güzel blogla tanıştım, önceki haftalarda misafirim olan tüm bloglara tekrar teşekkür ederim.
*Sayfanın sol tarafında küçük bir anket var katılırsanız çok mutlu olurum ^.^

25 yorum :

  1. Ben genelde Pgotoscape kullanıyorum ama bu programı da denemek lazım :) Teşekkürler, bilgilendirme için...

    YanıtlaSil
  2. Ay bak ne güzel olmuşlar :)
    Okurken nasıl mutlu oldum anlatamam :))
    Bulursam başka proram söylerim yine :))
    Bir de momentcam var onu da kullanıyorum :)
    Çok çok teşekkür ederim :))
    Kucak dolusu sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bende seni bulduğum için çok mutlu oldum
      O programı bilmiyorum netten azıcık araştırayım bende ^.^

      Sil
  3. Canım ben de birkaç program ekleyeyim.
    Tabii ki hepimizin baş tacı Photoshop. Kesme, biçme ve yazı efektlerini orada yapıyorum ben.
    Photoscape özellikle çerçevelerde çok başarılı. Tonlamalar ve renk ayarları için Picasa kullanıyorum.
    Farklı efektler için de Fotostars, Pixlr, Rollip ve Picmonkey'i kullanıyorum.

    Photoshop dışında diğer programlar internetten rahatlıkla bulunabilir.
    Çoğu online kullanılabiliyor zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooh oooh süper programlar bunlar :))
      Picmonket sanırım eskiden Piknic vardı onun yerine geldi, Picasa ve Pixlr kullanmayı beceremedim bir türlü :( Photoshop ise kesinlikle herkesin bilmesi gereken bir program diğerlerini senden duydum en kısa sürede inceleyeceğim çok yardımcı oldun çok teşekkürler :))

      Sil
  4. Ben picasa ve photoshop programlarını kullanıyorum ama bu programada bakacağım inşallah kullanabilirim.Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Rimel oldukça fazla öneride bulundu bende onları deneyeceğim en kısa sürede :)

      Sil
  5. Hazel blog konusunda pek tecrübeli sayılmam ,blog deposunda arşivi konu konu ayırmamı ve katagori eklememi tavsiye etmişsin zahmet olmazsa bu konuda küçük bir paylaşımın olursa nasıl yapacağım konusunda yardımcı olursan yada bana yorum bırakırsan sevinirim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabi ki oldukça kolay blogger kontrol panelinden yerleşim kısmına giriyorsunuz, zaten daha önce blog arşivi oluşturmuşsunuz Nisan Mart Ocak Şubat olarak görünüyor. Yerleşimden bu gadgeta girerek ayarlarını stil: hiyerarşi
      kayıt başlıklarını göster, arşiv sıklığı: ayda bir yapıp kaydedeceksiniz. Mail verebilirseniz görsel olarak anlatım atabilirim :)

      Sil
  6. Hazel yaptım,gerçekten kolaymış yardımın için çok teşekkür ediyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bende photoscape kullanıyorum canım, sayende yeni yeni programlar öğreneceğiz, yorumları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar baya bir öneride bulundu en kısa sürede el atacağım :))

      Sil
  8. Güzel bir konu başlığı olmuş Hazel;)

    İsterdim ki "photoshop'u çılgınlar gibi kullanabiliyorum" diyebileyim:)
    Ama şu an için... Maalesef:(
    Ben de en çok photoscape kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. photoscape şu an açık ara farkla kullanılıyor :)) bende son zamanlarda keşfettim aynen dediğin gibi ptohoshopu keşke çılgınlar gibi kullanabilseydik :))

      Sil
  9. Çok teşekkür ederim paylaşım için :) Kullanımı kolay olan hangisi? Daha çabuk öğrenebileceğimiz hangisi bu konuda bir tavsiyeniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında en kolayı www.fotor.com sonrada photoscape :))

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için

      Sil
  10. ben de merak ediyordum bu güzel karikatürleri nasıl yapıyorlar diye :) meğer bistripsmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa bende zamanında çok aramıştım :)

      Sil
  11. hazelciğim hiç anlamadığım şeyler o yüzden bir şey öneremiyorum, yazıma uygun resim aramak için yaptığım tek şey google görsellere bakmak:))) bazen üşenmezsem siyasi yazılarım için kalem, kağıdı elime alıp kendim resim yapıyorum...:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) biliyorum ablacım önemli değil sen resimde koyma ben her türlü okurum :*

      Sil
  12. Teşekkürler, Bitsrips'i öğrenmiş oldum sayenizde, ben de Photoscape kullananlardandım, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie