10 Nisan 2014 Perşembe

Fraise Brownie | Saç Bakım Önerileri

http://fraisebrownie.blogspot.com.tr/

Gelen güzel güneşli bahar günlerinde kendimizi daha iyi hissetmeye başladık. Daha da iyi hissetmek için yapabileceğimiz önemli şeylerden biri de saç bakımı.  Bugün sizlerle uygulayıp memnun kaldığım saç bakım önerilerinden bahsedeceğim. Öncelikle, saçlarınızın uzaması ne alemde? Benim gibi zor uzayan saçlarınız var ve teferruatlı şeylerdense kısa ve kesin çözümle saç uzatmak istiyorsanız bebek yağı kullanın. 
Yağ

Markası fark etmiyor, ben Johnson's Baby kullandım. Uygulaması çok kolay. Banyo öncesi saç diplerinize bebek yağıyla masaj yapın ve en az 30 dk bekletin, sonrasında da iyice durulayın. İsterseniz saç uçlarınıza da sürebilirsiniz onarıcı özelliği de var. Haftada 2 kez yapmak yeterli oluyor ve saçlarınız kısa sürede gözle görülür şekilde belirgin bir uzama gösteriyor. Şampuan değişikliklerinden veya başka sebeplerden saç derinizde pullanma, kepeklenme yaşıyorsanız güzel sabunlar ve şampuanlarla bu durumu iyileştirebilirsiniz. Sabun olarak Otacı'nın çam katranlı ve kükürtlü sabununu kullanabilirsiniz. Haftada 2-3 kez saç diplerinize masaj yaparak uygulayın gerçekten güzel sonuçlar alıyorsunuz. Watsons'tan almıştım ben ama çoğu yerde vardır. 
otacı otal sabun
Ayrıca Zigavus'un sarımsaklı şampuanı da saça güzel bir bakım sağlıyor. Asla sarımsak kokmuyor, aksine hafif bir mentol kokusu var. Uygulaması içinde olan prospektüste yazıyor. Yalnız önemli bir nokta bu şampuanı kullanırken başka bir şampuan, saç kremi gibi saç ürünü kullanmamak, etkisini daha iyi gösterebilmesi için. Eczanelerde bulabilirsiniz.
 
zigavus şampuan

Bir de mümkün oldukça saçlarınızı kendi haline bırakın. Düzleştirme, maşa yapma vs. birçok işlem bizi güzelleştirdiği kadar saçımıza çok zarar veriyor. Saçımızı kestirmeye kıyamadığımızdan onların da onarımı zor oluyor haliyle. Bu arada Hazel'ciğime çok teşekkür ediyorum beni misafir ettiği için, çok memnun oldum. Severek hazırladım bu yazıyı. Sevgiyle ve bakımla kalın..  
Fraise Brownie


 *Bu yazı "Misafir Ol Gel Bana" isimli blog tanıtım köşem için
 fraisebrownie.blogspot.com.tr  bloğunun sahibesi sevgili Aslı tarafından gönderilmiştir. Kendisine misafirim olduğu için teşekkür ediyorum :)

*Takibe almak için tık tık.

5 yorum :

  1. Canim Hazelcigim tekrar cok tesekkur ediyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem güzel arkadaşlığın hemde misafirim olduğun için ben teşekkür ederim :))

      Sil
  2. yazının sonunda da diyor ya düzleştirme, maşa vs. den uzak durun diye, en iyi saç bakımı aslında bunlardan ve hatta kuaförlerden uzak durmak:) bir kadın ömrü boyunca ne kadar AZ kuaföre giderse, saçları o kadar uzun yıllar
    gür, yumuşak, canlı, parlak kalıyor. Tecrübeyle sabittir:)

    Şimdi 17 yaşında kızlar kuaförden çıkmıyorlar ve saçlarını boyatıyorlar! Yahu 17 yaşında saç niye boyatılır?
    Ben beyazlar çıkınca kendim boyamaya başlamıştım, boya dediğin kimyasal kötü bir madde en iyisine lanet
    rahmetli annemin de saçlarını ben boyadığımdan alışkındım, sadece ön tarafımdaki beyazları boyar gerisini
    lavaboya dökerdim:)))yıllarca böyle yaptım sonunda tüm saçlar beyazlayana kadar

    geçen yıl artık tüm saçlar beyazlamış hiç boyatmayayım dedim öyle güzel oldu ki, yumuşacık oldular
    bir kez röfle yaptırmıştım keçe gibi olmuştu zavallı saçlarım..
    annem de kuaföre filan gitmezdi ev hanımıydı, o yüzden saçları bebek saçı gibi yumuşacıktı...

    saçları kuaförler mahvediyor...boyalar mahvediyor...bunu bilir bunu söylerim:)
    sevgilerimle



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi tabi ki kuaförden uzak durmak ama olmuyor işte gidiyoruz mecbuuuuur biz hava alıyorum manikür, saç kesim fön falan derken zaman geçiyor :))

      Sil
  3. Güzel bir yayın olmuş teşekkürler :)) Öneriler dikkate alınacak türden. Sevgiler misafir arkadaşımıza da... ;) öpüyorum canım.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie